Pages

Followers

Tuesday 11 December 2012

Saya Pilih Nuffnang



Setelah beberapa hari buat experimen.. akhirnya aku telah memilih nuffnang... kalau korang perasan la kan.. sebelum ni penuh iklan kat aku punya blog.. sekejap itu sekejap ini.... sekarang... aku dah buat keputusan.. untuk pilih nuffnang sahaja... hehehe...

Walaupun status aku non-glitterati ada la jugak earning dari CPC campaigns.. walau tak banyak tapi aku rasa puas.. hehehe... terima kasih kepada siapa yang klik...

Harap-harap selepas aku dah buang semua iklan2 lain... Nuffnang bagi aku status glitterati... ngeh3...


1 comment:

  1. Nuffnang memang akan bagi status Glitterati lepas 3-4 hari kita remove iklan oleh pesain dorang tu.

    iskandarX Society

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...